Αρχική Επιστήμη Ανακαλύφθηκε μία από τις μεγαλύτερες μαύρες τρύπες στo σύμπαν

Ανακαλύφθηκε μία από τις μεγαλύτερες μαύρες τρύπες στo σύμπαν

0
Ανακαλύφθηκε μία από τις μεγαλύτερες μαύρες τρύπες στo σύμπαν

Στην ανακάλυψη μίας υπερμεγέθους μαύρης τρύπας – μία από τις μεγαλύτερες που ανακαλύφθηκαν ποτέ – προχώρησαν οι επιστήμονες, χρησιμοποιώντας το τηλεσκόπιο  VLT (Very Large Telescope) στο Νότιο Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο (European Southern Observatory) στη Χιλή.

Η μαύρη τρύπα βρίσκεται στον γαλαξία Holmberg 15A, έχει μάζα σχεδόν 40 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο και είναι 10.000 φορές μεγαλύτερη από αυτή που πιστεύεται ότι βρίσκεται στον δικό μας γαλαξία (Milky Way).  Ο Γαλαξίας μας είναι πιθανό να έχει τη δική του υπερμεγέθη μαύρη τρύπα, με εκτιμώμενη μάζα περίπου τέσσερα εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο.

Ο Holmberg 15A είναι ο φωτεινότερος γαλαξίας στο σύμπλεγμα γαλαξιών Abell 85, το οποίο απέχει περίπου 700 εκατομμύρια έτη φωτός μακριά από τη Γη.

Φωτογραφία του Abell 85 από τη NASA

Η μαύρη τρύπα που ανακαλύφθηκε στον Holmberg 15A είναι η μεγαλύτερη που έχει ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα στο σύμπαν, σύμφωνα με τη μέτρηση που έγινε χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της «άμεσης δυναμικής ανίχνευσης».

Αν και δεν είναι η μεγαλύτερη μαύρη τρύπα που ανακαλύφθηκε ποτέ, «αυτή είναι η πιο μεγάλη μαύρη τρύπα με άμεση δυναμική ανίχνευση στο τοπικό σύμπαν», ανέφεραν οι επιστήμονες.

Sky News

@SkyNews

A supermassive black hole has been found to be up to nine times larger than previously expected – 40 billion times bigger than the Sun http://po.st/MYqq1g

The black hole can be found in the Abell 85 galaxy cluster (Pic: NASA/CXC/SAO/A.Vikhlinin et al.)

Supermassive black hole found to be 40 billion times bigger than the Sun

The black hole is 10,000 times larger than the one thought to be in our own Milky Way galaxy.

news.sky.com

152 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Μία μαύρη τρύπα είναι το σημείο εκείνο του διαστήματος, όπου κάποτε υπήρχε ο πυρήνας ενός γιγάντιου άστρου, ένας πυρήνας που περιείχε περισσότερο υλικό από δυόμισι ηλιακές μάζες και ο οποίος, στην τελική φάση της εξέλιξης του άστρου, έχασε την πάλη του ενάντια στη βαρύτητα, με αποτέλεσμα το υλικό του να καταρρεύσει και να συμπιεστεί περισσότερο ακόμα και από το υλικό ενός αστέρα νετρονίων.

Σε μία μαύρη τρύπα, το πεδίο βαρύτητας είναι τόσο ισχυρό που δεν μπορεί να διαφύγουν ούτε καν τα σωματίδια και η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.

Πηγή: Skynews

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here